090527

Shit va tiden går snabbt. Det är över en månad sen jag fyllde år och jag vet inte vad jag har gjort sen dess.. Det enda jag gör nu för tiden är bara att jobba, äta och sova. Vad är det för liv egentligen? Det är ju nu man ska passa på att njuta av att vara ungdom, inte bara sitta inne och jobba eller sova. Det enda jag vill nästan varje dag när jag kommer hem från jobbet är bara att gå och sova på en gång. Natten till igår gick jag och la mig 20,15!! HERREGUD!! Vad händer med mig?!

Jag ser jäte mycket fram emot fredag. Jag ska äntligen få min "födelsedagspresent/överaskning" från amanda och jenny. Men det är en stor hemlighet så jag vet inget alls. Jätte spännande! Det enda jag har fått veta är att jag ska vara jävligt snygg, men det är jag ju jämt ;) *blink*

Nej, nu kommer ronden om 4 minuter =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0