090311

Igår var jag och familjen på Restaurang :) Vi firade Marie som fyller 26 den 16 mars. Men eftersom att hon åker till Danmark innan hennes födelsedag så firade vi den igår :)
Vi var på en jätte mysig Restaurang på Timmermansgatan på Söder som hette Porto Cervo. Jag rekomenderar den starkt. Det är en italiensk restaurang med helt underbar mat! Jag åt jätte god pasta med Frikadeller, alla som har sett Lady och Lufsen vet va Frikadeller är, men för er som inte har det så är Frikadeller hemmagjorda köttbullar. Jag åt så mycket att jag fick knäppa upp byxorna :)
Till efterätt blev det hemmagjord Sorbet. Med smakerna av citrus och hallon. MUMS! Blev en jätte lyckad kväll tycker jag :)

Ikväll kommer amanda hit. Vi ska ha en liten girls night bara vi två. Ska bli jätte mysigt faktiskt. Hon har med sig ansiktsmasker, vax och annat skoj.


Amanda och jag på den bästa dagen i mitt liv!!

Nej, nu ska jag till bplan och handla lite mat och gottit till ikväll :)

<3

Kommentarer
Postat av: Nattis

å varför skriver inte du i våran nya blogg :) haha

2009-03-14 @ 11:39:20
URL: http://tresinglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0