090731

Herregud, sista dagen i Juli månad. Det är ju sinnessjukt! Hur kan tiden gå så snabbt? Om mindre än 4 månader så är det JULAFTON! Jag får ångest när jag tänker på alla julklappar man måste handla igen =( SUCK!

Nu sitter jag här på jobbet iaf och tar mig en kopp kaffe. Har precis ätit lunch, Rostbiff och potatissallad blev det. Köpt nere i huvudentren =) Asnice...

Efter jobbet ska jag möta upp Amanda, Jenny och Malin för att sätta oss på någon mysig uteservering och bara mysa i solen. Får se om det blir lite shopping oxå, på REAN självklart =)
Efter stan ska jag hem till Bromma för att äta middag med Marie och Pappa, ska bli väldigt mysigt. Kan dock inte bli försent eftersom att jag börjar kl 7 imorgon bitti igen...

Nej, nu ringer en patient efter mig, måste svara =)

<3

Kommentarer
Postat av: Nattis

Shit din hjärna måste vara överarbetad om du börjar få ångest över jul redan!! haha.. du inte så bra på att upp dat längre :)

2009-08-22 @ 20:10:19
URL: http://moveahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0