Uppsala <3

När jag pratade med Nikki för några dagar sen så kom vi på att jag inte har träffat hennes nya man Sebastian aka GNU. Så vi bestämde oss för att jag skulle åka upp till Uppsala för att träffa både henne och GNU =) SÅ igår tog jag tåget vid 15.10 så jag var framme 15.50. Blir hämtad på stationen av Nikki och Gnu. Vi bestämde oss för att åka till en Sushi restaurang för att ta med oss mat hem =) När vi kom hem till Gnu så åt vi vår Sushi för att sen spela lite Guitar Hero. Jag har aldrig riktigt förstått det spelet, har alltid fått panik över att jag har problem att hålla reda på fingrarna, men igår gick det faktiskt riktigt bra =).
Sen börjar jag och nikki göra oss iordning, för att senare skulle vi hem till Chris och Astrid för att spela Rock band, (som btw är sjuuukt kul!) Medans vi gör iordning oss så kommer Gnu.s bror Simon (jätte söt). Det visade sig att han oxå skulle med :)
Väl hemma hos Chris och Astrid så träffar vi några riktigt härliga personer. Vi börjar spela på en gång. Jag sjöng en massor samt spelade gitarr.

Senare så drog vi ut på ett ställe som heter Etage, där fanns det karaoke!! Jag och nikki signade upp oss på en gång!
WHEN YOU LOOKING LIKE THAT med westlife, det är vår låt!
Efter ett bra tag så blev det vår tur och vi rockade hela dansgolvet. Medans vi stod där och sjöng så är det en kille som kastade sig ner på golvet och började breakdansa. Sjukt coolt!

Tog taxi hem till Gnu igen, snacka lite. Hade assvårt att somna, kollade på klockan 6 på morgonen senaste gången. Gick upp vid halv 10 -10 tiden. Köpte frukost med Nikki, sen gick vi till stationen så vi hann med tåget som gick 12.10 =)

Nu är jag hemma igen och är sjukt trött!

<3


Kommentarer
Postat av: Nikki

Helt underbart roligt att du kom :D <3

2009-01-04 @ 21:07:55
URL: http://nikkilitos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0