Resurs på jobbet...

Nu sitter jag på jobbet och tar en liten break. Jag har varit resurs idag på jobbet och det betyder att jag hjälper till där jag behövs, jag har inga "egna" patienter. Jag föredrar att inte vara resurs för jag känner mig så himla förvirrad ibland, speciellt när jag inte behövs. Så än så länge har jag fyllt på med kläder, lakan, påslakan, KAD-påsar osv osv i alla rummen. SJUKT tråkigt. 
Men snart kommer kvällspersonalen dvs att Ricardo kommer :) Så himla härlig kille!!

Idag fyller min mammas kusin Kjell år, men eftersom att jag gick upp 5 idag och ska göra samma sak imorgon orkar jag inte följa med utan jag stannar hemma som hundvakt istället. Jag hade nog följt med om han fortfarande hade bott på kungsholmen, men eftersom att han har flyttat till södertälje så är jag inte lika taggad. Tråkigt, eftersom att han är min favorit släkting.

Nej, nu måste jag gå och dela mat till patienterna.

Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0