iPod Shuffle

Idag vaknade jag vid 11, helt sjukt skönt! Det var ett tag sen då jag verkligen sov ut utan att ha en väckarklocka på. Vid 12 så var jag på gymmet och invigde mina nya gympaskor som jag köpte på Löplabbet med Pappa. Allt känns så mycket mer roligare och seriöst med riktiga skor =)

Sen åkte jag in till stan där jag mötte Jenny och Amanda för att mysa lite. Vi började med att gå till ett fik på drottninggatan där jag och amanda beställde Hälso tallrik och jenny beställde kyckling med potatisklyftor. Kändes mycket nyttigt :) Lite små stolt över mig själv faktiskt. Sen så gick vi ner till elgigaten där jag köpte en liten iPod Shuffle. När jag är på gymmet så har jag alltid med mig min mobil för att lyssna på musik. Men det blir lixom så himla klumpigt. Sen så fick jag ett presentkort på elgigaten från simningen på 500 kr så jag behövde bara betala 149 kr själv.
649 kr för en iPod shuffle med 2GB är ju jätte bra pris tycker jag.
Det som är så himla bra med den är ju att den har en klämma på baksidan så att man kan sätta fast den på träningskläderna istället för att trycka ner mobilen i byxorna som egentligen inte har någon ficka.

Nu är jag otroligt trött men jag måste vänta någon timme till tills min iPod har laddat klart.

love <3

Kommentarer
Postat av: Nattis

Haha vad duktig du är! Jag e skitdålig på att äta nyttigt det onyttiga e ju så himla mycket godare.. haha men så länge man tränar, så va fan..

E det bra med dig annars??

puss

2009-01-09 @ 17:15:07
URL: http://moveahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0