Huset

Igår jobbade jag kväll tillsammans med Ricardo. Han är världens härligaste kille. Vi har inte kännt varandra så länge men han betyder så otroligt mycket för mig redan =) Jag kan prata om allt tillsammans med honom och jag kan verkligen vara mig själv och jag älskar det
!


Ricardo och hans man Magnus =)


Efter jobbet så åkte jag och mötte Nikki, Liza, Sophia och Josefina för att gå på Simons 20.års fest som han skulle ha på utestället Huset som ligger i gamla stan.
Simon är en killkompis som vi gick i samma klass med från 6an till 9an. Vilket betyder att jag inte har träffat honom på nästan 4 år och man inte räknar med att vi har träffats på tunnelbanan en gång.
Vi hade iaf askul! Det var ett bra tag sen som jag var ute och verkligen dansade på ett ute ställe. Men underbart var det iaf  =)


Jag och Nikki på Huset =)

Kommentarer
Postat av: Nattis

haha nej nej jag har bara fixat rummet...



Hur går det för dig? +Skulle du och Nikki som flytta ihop?



Puss

2009-01-20 @ 07:21:46
URL: http://moveahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0