En rolig nyhet

Som de flesta vet så har jag letat lägenhet i en evighet. Fast med inga bra resultat... Men sen i söndags fick jag reda på att min grannes dotter (som jag har träffat ett flertal ggr) bor med sin pojkvän i en tvåa i Ulvsunda ska flytta till en större lägenhet i närheten. Men de vill fortfarande ha kvar den här mindre för att det är på tal att det ska bli en bostadsrätt. Så det betyder att de kommer hyra ut lägenheten till mig i andrahand under en tid framöver.!! Jag är nog världens lyckligaste människa just nu!!
Vi var där igår och kollade in lägenheter och jag blev kär! Hur fin som heelst! OCH DET FINNS BADKAR!!!
Den 3 februari flyttar jag in! =D

LOVE <3

Kommentarer
Postat av: Nattis

oooo grattis!!!

2009-01-15 @ 14:36:23
URL: http://moveahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0