dagbok

Jag har försökt att börja röja undan lite i mitt rum nu. Kände att det var dags eftersom att jag snart faktiskt flyttar. (YAAAY)
Medans jag höll på att kasta en massa skräp så hittade jag en gammal dagbok som jag fick i julklapp 04 av min syster Sara. I den hade jag skrivit massa om min första första pojkvän, Marcus Flush, en kille som jag var tillsammans med i 5 veckor =P Vi sa till varandra att vi älskade varandra. Men eftersom att vi var 15, visste man verkligen vad kärlek var?
Nu för tiden så blir man rädd och någon säger det för tidigt...

Nu har jag precis sett på tre avsnitt av Sex and the city. Fick ju boxen i julklapp av sara och matte. De sista avsnittet fick mig att släppa ut några tårar. Det var ett bra tag sen jag grät faktiskt, så nu var det jätte skönt att släppa på trycket lite. Kändes som att det behövdes faktiskt. Riktigt skönt.

Nu slappkollar jag lite på trean, det är filmen King Kong där. Har sett den typ 1000 ggr tidigare. Men den fascinerar mig ändå =)

Nä, nu ska jag nog sova snart.

saknar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0