Börja på allvar!

Imorgon så jobbar jag mellan 7-15.30. Jag tror att det kommer bli en bra dag imorgon, Ricardo kommer oxå jobba mellan 7-15.30 och vi har så himla kul när vi jobbar tillsammans!

Efter jobbet ska jag möta pappa antingen i stan eller så hämtar han mig vid KS så ska vi åka till Löplabbet på kungsgatan i stan så ska vi köpa ett par riktigt bra jogging/spring skor. Fick ju ett presentkort på 1500 kr där för att jag har alltid velat ha ett par riktigt bra skor. Jag orkar springa rätt så länge när jag väl är på löpbandet, problemet är att jag har helt fel skor som gör så att jag får sjukt ont i fötterna, anklarna och knäna. Men nu när jag ska fixa nya skor kommer jag nog bli mer taggad att börja träna ännu mer och vara mer hälsosam.

Sen efter ska jag och pappa köpa sushi med oss, han lämnar av mig vid simningen där vi har första simträningen på terminen. Kommer nog bli en bra termin tror jag. Kommer bli så mysigt att träffa alla ungar igen :)
Sen efter träningen ska jag på mitt första peppande träningspass med Marie. Afrikansk Dans , Alla säger att det är en kärring dans, men det är så sjukt roligt och jobbigt. Älskar det!

Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0