A25b

När jag kom till jobbet idag på eftermiddagen fick jag reda på att en av mina patienter som jag har haft hand om i 2 veckor dog natten till torsdagen. Otroligt sorgligt och tråkigt. Det bästa jag fick höra var iaf att han inte hade ont och han led inte utan det gick väldigt fint och snabbt. Otroligt tråkigt...

Nu sitter jag på jobbet och har bara 3 patienter. 2 som klarar sig helt själv och 1 som behöver lite påputt. Det är väldigt skönt faktiskt. Annars brukar det alltid vara ganska stressigt ibland. Jag jobbar imorgon oxå fast då jobbar jag dag. Då är det ju självklart lite mer att göra, men förhoppningsvis kommer det inte in en massa patienter under natten utan att jag bara har mina 3 ;)

Guuuud, jag har ont i hela överkroppen sen jag tränade igår. HELT SJUKT! Längesen jag hade sån här träningsvärk. Fast på ett sätt är det ändå ganska skönt för då känner man verkligen att man tog ut sig och då behöver man inte ha dåligt samvete ;)

LOVE <3

Kommentarer
Postat av: Nattis

Naww men du förgyllde säkert patientens sista veckor iaf..



Nice, det e endå rätt skönt med träningsverk ju, känna att det händer något med kroppen så man inte sliter i onödan :)

Dansade free power dance igår, så sjukt jobbigt, har aldrig haft sån här träningsverk i ryggen förut..

Vi får köra nå pass tillsammans nån dag. .



Saknar dig med!

2009-01-11 @ 13:55:56
URL: http://moveahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0