090129

Jag vet, Jag vet... Jag har varit askass på att skriva den senaste tiden. Det kommer och går i perioder. När jag är hemma så orkar jag inte skriva faktiskt, orkar inte ens sitta vid datorn, utan det blir mest på jobbet. Men nu den senaste veckan har det varit kaos på jobbet. Jag har haft så otroligt mkt att göra, så att nu när jag tänker tillbaka kan jag faktiskt inte förstå hur jag klarade veckan utan att bryta sönder.
Några goda nyheter har jag dock iaf :)

1. Jag kommer vara att få jobba klart mitt vikariat, så jag behöver inte vara orolig över att få sparken i förtid pga allt varsel osv. + att mitt vik är till i maj så då har jag gott om tid att hitta ett nytt jobb.
2. På tisdag har jag tillgång till min lägenhet!!! Så imorgon ska jag och pappa åka till IKEA för att kolla ut lite grejer som vi ska köpa till lägenheten. JAG LÄNGTAR! Det är det här som jag har längtat efter så länge, och nu är snart dagen äntligen här!!!

Imorgon åker Jenny till Thailand och ska vara där i 2 veckor. Jag är jätte glad för hennes skull, men jag vill oxå åka!!
Speciellt nu när det här vädret håller på. Konstigt att man ens kommer upp på morgonen. Fy fan....

Nej, nu måste jag väl försöka jobba lite till...

Saknar dig fortfarande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0