Mamma och Pappa <3

Jag har världens bästa föräldrar! De finns alltid där för mig när jag än behöver dem.
Nu vid flytten har de hjälp till hur mkt som helst och jag är evigt tacksam.
Min lilla mamma tycker att det är jätte jobbigt att jag har flyttat, och det kan jag förstå faktiskt. Sista dottern lämnar boet. Hon är väl rädd att hon ska tappa kontakten med mig, att jag aldrig kommer höra av mig osv..
Men MAMMA, jag kommer komma hem oftare än vad du tror! Samt att jag har ju lovat att du får låna mitt badkar :)
Min pappa hanterar nog det lite bättre än mamma. Men jag tror och hoppas på att han saknar mig oxå.. :P


Mamma och jag i Dominikanska


Min pappa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0