LÄGENHET!!

Imorgon får jag nyckeln till min finfina lägenhet! Det är ju bara ett andrahandskontrakt med en månads uppsägningstid men det struntar jag i!
Det passar min perfekt! Lägenheten är så himla, himla fin! Jag bara längtar tills jag får komma dit imorgon efter jobbet och mäta och kolla omkring. Ska ta bilder så får ni se hur FIN och UNDERBAR min lilla tvåa är! =D
Jag är nog världens lyckligaste människa just nu!

1. Jobbet funkar perfekt.
2. Jag har börjat träffa en jätte fin kille.
3. Jag flyttar hemifrån i helgen!

Vad mer kan man önska sig?!

<3

Kommentarer
Postat av: Nattis

ooo vem e han??

Släng in bilder på lägenheten! Fy satan i gatan vad avundsjuk jag är, en lägenhet helt själv, ingen som håller koll på dig, du kan ligga och klia dig i rumpan en hel dag om du nu skulle känna för det. Käka i soffan och diska bara precis innan någon kommer på besök.. ååååhhhh...

2009-02-04 @ 19:58:48
URL: http://moveahead.blogg.se/
Postat av: Anon

"2. Jag har börjat träffa en jätte fin kille."

fin särskrivning.

2009-02-05 @ 19:29:16
URL: http://www.4chan.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0