Inflyttningsfest, 21 feb.

Igår hade jag min inflyttningsfest.
Dagen började med att jag hade simning kl 8 på morgonen, så när klockan ringde kl 7 tog jag på mig mina kläder och promenerade till åkeshovs simhall. Men sen så visade det sig att simhallen inte hade öppnat. Så vi fick stå ute och vänta i 45 minuter till kl halv 9 då de ansvariga kom och öppnade. Men allt löste sig.

Efter simningen åkte jag till Solna centrum för att hitta mig något att ha på mig eftersom att klännigen jag beställde var alldeles för stor.. SUCK...  Hittade ett sött linne som jag hade tillsammasn med en svart kjol.

När jag kom hem så började jag fixa iordning lite här hemma inför kvällen. Slocknar i någon timme i sängen, POWERNAP. Det var nog ett bra beslut av mig. Vid 6, halv 7 så kom Nikki och Sebastian hem till mig. De hoppar in i duschen och sen börjar vi göra iordning oss. Sen ca halv 8 kom även Jesper hem till mig, sebastians kompis. Beställde lite middag = Pizza.

Sen börjar alla trilla in. Det var jätte kul att alla mina närmaste kompisar kunde komma och inviga min lägenhet med mig. Uppskattar det verkligen jätte mycket.

Här ska ni få lite bilder från kvällen =)











Här har ni några kort. Kommer lite fler senare =) Nu ska jag till simningen!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0