Första natten

Första natte gick jätte bra! Åkte och mötte Arvid vid 5 över 9 vid b-plan. Fick vänta på bussen i ett tag, men det gjorde inget alls :) När vi kom hem till mig så visade jag runt lite i lägenheten. Sen satte vi på TV och det visade sig att Braveheart precis hade börjat så vi bänkade oss framför började självklart kolla :) Efter ett tag så somnar jag (självklart) och missade halva filmen... Men såg faktiskt slutet som var otroligt sorligt så jag började i princip storgråta.. Jag tror att Arvid blev lite förvånad och rädd men då berättade jag att jag vädligt ofta gråter till filmer och det är sån jag är ;)

Nu har han precis gått för att han skulle åka och kolla på lite lägenheter i stan, så nu sitter jag här och äter frukost och kollar på reprisen av Let´s Dance som jag missade i fredags :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0