Andra natten

Än så länge har jag inte sovit själv i min lägenhet.
Igår så mötte jag nikki vid brommplan, så vi köpte lite gottgott, åkte hem till mig och myste i ca 30 minuter.
Sen var vi tvungna att åka till simningen som jag har mellan 8 och 9 på kvällen. Men efter det så drog vi hem till mig igen där vi bunkrade upp med godsaker och cola. Det gick en film på tv som vi kollade på som hette The Break up med Jennifer Aniston. Det som var så himla komiskt var att Nikki hade sagt tidigare att hon ville se den ikväll, fast hon inte visste att den gick på tv. Så hon fick som hon ville =)
Vi hade långa samtal om olika grejer som är aktuella i våra liv just nu. Kändes jätte bra.
Sen somnade vi båda två som stockar i sängen.
Hade ställt klockan på 8 för att nikki skulle upp tidigare än mig för att åka till stallet.
Så nu sitter jag här framför tvn med datorn i knät, har precis ätit frukost och kollar på Americas Next Top Model.

Nej, nu måste jag in i duschen!


Nikki och Jag, nyår 05-06 på Silja Line.

Best friends for ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0