090220

Just nu sitter jag i min soffa, kollar på lite jobb på en jätte bra sida som heter WWW.SLL.SE. Där fanns det hur mycket jobb som helst. Sjukt bra.
Snart kommer mamma och pappa förbi med lite lunch och fika. Sen ska vi åka till City gross och handla till lördag (imorgon) då jag ska ha min inflyttningsfest! Är SJUKT taggad. Ska bli underbart!
Jag beställde en klänning via nätet som jag hade tänkt att ha på mig imorgon. Hoppas bara att den passar. Det är ju så himla svårt att beställa via nätet, med tanke på storlekar och sånt. Men det stod att man ska beställa sin vanliga storlek och om man står mellan två storlekar ska man välja den större och det är de jag har gjort. Klänningen kostade endast 200 kr och det är med frakt inräknat. Jätte billigt. Det var iofs på rea oxå. Hoppa hoppas hoppas att den passar. Annars får jag komma på en nödlösning snabbt....

Nu ska jag se om det finns fler billiga klänningar på nätet =)

<3


Kommentarer
Postat av: Nattis

ooo då kommer man och inspekterar den imorgon då!!

2009-02-20 @ 13:12:18
URL: http://moveahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0