090216

Imorse var det riktigt svårt att komma upp ur sängen ska jag säga er. Som tur var så hade jag redan lagt fram vilka kläder jag skulle ha idag, igår kväll. Annars kan man ibland av någon konstig anledning få klädpanik kl 5 på morgonen. Inte direkt normalt. Dagen har iaf varit jätte slapp. Hur skönt som helst.
Efter jobbet träffade jag Sandra från min förra klass. Hon har ju fått jobb på Karolinska på en reconstruktiv plastikkirurgi avdelning. FETT COOLT! Hon tar hand om personer som har förstorat tuttarna, vissa vill göra könsbyten osv osv, Mitt jobb låter ju helt sinnessjukt tråkigt om man jämnför med hennes.
Nu ligger jag i min soffa med datorn i knät. Jag är så sjukt jävla trött. Funderar på att ta mig ett bad och gå och lägga mig ganska snart. Jag orkar knappt hålla ögonen öppna. Det tar verkligen mycket både fysiskt och psykiskt att jobba på sjukhus. Mina patienter är ju i princip alla Cancer patienter. Det är väldigt jobbigt och tungt.

Nu måste jag tappa upp ett bad. Håller på att frysa ihjäl!!

<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej Elin, vilken avd på karolinska jobbar du på? är det radium eller neuro? Spenderar en tid på karolinska framöver...



Kram

2009-02-18 @ 15:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0