090214

Igår efter jobbet så tog jag och ricardo vår friskvårdstimme.
Vi var nere vid gymmet vid ca 15 tiden, tränade armarna lite för att sen kl 15.30 köra spinnig i 45 minuter.
I början trodde jag att jag skulle dö, men sen så gick det faktiskt lättare. Men skoja inte att jag har sjukt ont i mina sittben!!
Sen efter det så kom Izac hem till mig och sov över. Vi hade det jätte mysigt faktiskt. Han somnade efter ett tag i min säng och skällde lite i sömnen.
Vaknade vid 9.30 tiden, gick ut med Izac, åt frukost. Sen kom pappa och hämtade oss för att jag och pappa skulle gå på ett core pass kl 11.55. Nu ska jag säga er att jag har sjuuuuk träningsvärk redan. Det har ju precis gått 4 timmar sen jag tränade. Men det kändes riktigt bra faktiskt.

Nu väntar jag på att mamma och pappa ska komma förbi med hundarna. Jag sa att jag kunde vara hundvakt medans de går ut och äter på restaurang. Det är ju faktiskt alla hjärtans dag. Så någon ska väl få ha lite mysigt....

Nu ska jag fortsätta kolla på SATC.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0