090211

Idag mår jag mycket bättre. Jag antar att jag hade en dålig dag igår. Var helt förstörd hela dagen och kvällen.
Men nu som sagt så är det mycket bättre. =)
Idag så kommer pappa och sara att hämta mig här på karolinska för att sedan åka hem till mig och fika. Sara har ju inte sett min fina nya lägenhet, så hon var jätte peppad. Det ska bli trevligt faktiskt.
Sen efter det ska jag till simningen för att sen gå på afrikansk dans! Får se om jag tar den brasilianska idag oxå. Förra gången jag gjorde den hade jag en sån sjuk träningsvärk att jag hade svårt att gå i en hel jävla vecka =S Helt sinnessjukt!
Men det ska bli skönt att få röra på sig lite. Var ju ett tag sen nu..
Nu måste jag snart dela lunch till mina patienter...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0