Frukost

Nu sitter jag här i soffan och äter min frukost. Gjorde faktiskt en riktigt stor en för att vara mig :) Så nu äter jag och kollar på gamla Grey´s Anatomy.. Det bästa program jag vet!

Snart ska jag iväg till jobbet, känns faktiskt riktigt bra även fast jag hade en dålig dag igår på jobbet. Patienter kan vara förjävliga ibland... Men nu jobbar jag kväll och sen imorgon är jag ledig =D Fast jag ska iofs ändå till jobbet för att träna samt att vi ska ha avskedsfika för min älskade Ricardo på jobbet. Hans sista dag är på torsdag men fikan blir på onsdag istället...  Kommer sakna honom så otroligt mycket.!!

Nej, nu måste jag börja göra iordning mig för jobbet.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0