Varför ska allt vara så jobbigt för?

Det är så jag känner just nu. Jag vet inte vad det kan vara för något. Jag tror att jag känner så just nu bara för att jag har halsfluss och känner att jag inte kan göra något.
För typ tre veckor sen var jag ute och joggade lite och det kändes faktiskt bra, så då kände jag att NU JÄVLAR ska jag komma igång med träningen och inte bara sitta hemma och dega. MEN vad händer sen då? Jo, jag får halsfluss och får alltså inte anstränga mig för då kan det bli värre. Så nu blir det ju så att jag sitter här hemma och degar som jag inte ville göra.
Så när min halsfluss är över så då kommer jag igång. Jag ska redan börja ikväll på simningen med att ligga och plaska lite i vattnet.

Pratade med Pierre igårkväll och det var ett tag sen vi var så öppna med varandra och att allt bara kom flytande. Annars brukar det alltid vara så att en av oss är stressad för något och inte riktigt kan koncentrera sig på att prata. Men igår gick allt jätte bra! =)

Kanske ska träffa Ludvig senare och äta lunch i stan, men han var på hemmafest igår så vi får se om det blir något. Han blir ju så otroligt bakis när han har druckit. Hoppas att han ringer iaf och säger hur han vill göra =)

<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0