Vad händer?

Varför känns allt så otroligt jobbigt för.?
Varför känns det som att jag bara skulle vilja somna och aldrig vakna?
Varför känner jag mig så otroligt ensam för?
Det känns hopplöst ibland. Känns som att ingen bryr sig.
T.ex. Helene. hur kan man bara strunta i någon efter 17 år vänskap? Från att jag var 2 till 19 har jag känt Helene. Men sen så en dag bestämde hon sig för att inte höra av sig längre. Jag ringde och ringde, flera gånger, men hon svarade aldrig. En dag skickar jag ett sms där jag frågar om jag har gjort henne något. Dagen efter får jag ett svar där det står att hon inte trivs i mitt sällskap längre, att vi inte har något gemensamt längre och kan därför inte umgås med varandra.
Hur kan man säga så efter 17 års vänskap?!
Jag såg dig som en av mina bästa vänner Helene!
Förstår du inte hur otroligt mkt du har sårat mig?!
Det finns inte ens chans till att jag kommer förlåta dig Helene. Inte en chans..

Kommentarer
Postat av: Nattis

va oj! Sorry, visste inte. Även om vi inte ses så ofta så hoppas jag du vet att jag finns kvar endå!!

Borde ses oftare!

puss på dig

2008-10-06 @ 09:25:02
URL: http://moveahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0