"Ny" blogg

Nu har min underbara kompis Nikki hjälp mig att fixa till min blogg lite så att den blir lite roligare. Jag är ju så otroligt dum när det gäller vissa tekniska grejer så jag fattade inget alls när jag försökte. Så då erbjöd sig nikki att hon kunde hjälpa till och det är jag väldigt tacksam över <3

Igår planerade jag och amanda att efter jobbet så skulle vi ut och dricka lite öl, eller hon skulle dricka öl och jag cola eftersom att jag äter penicillin just nu pga halsfluss. Men så fick vi flera st som hakade på, så tillslut så var det Jag, Amanda, Dessi, Jenny och Malin som satt på Medis kök och bar. Ca 45 minuter senare huckar vi upp med Henke, Madde, Hasse, Mirre och Oskar och drog till Little Persia satt där i ca en timme. Sen efter det så drog hela packet till sjätte tunnan, tror jag iaf att det hette. Det var faktiskt ett mysigt litet ställe i Gamla stan. Det skulle påminnas om en medeltidsbar, så de serverade Mjöd och massa andra olika drycker. =)
När klockan var 02.10 så drar vi därifrån och promenerar till Slussen för att ta nattbussen till Fiskis, som skulle gå 02.50. Jag tror att jag slocknade vid 04.30 tiden eller något. Sen var det bara att slita sig upp från Henkes och Amandas mini soffa kl 7 för att åka till simningen som började 8. Men det gick faktiskt bra att komma upp på morgonen.

Idag har jag bara tagit det lugnt framför tvn =) Känner mig fortfarande lite krasslig så jag tror att det bara blir en mysig hemmakväll faktiskt. Om inte någon annan har planer som ni skulle kunna tänka er att ha med mig på? =D

Jag vill ha någon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0