Måndag igen

Mina veckodagar är helt fucked-up. Man brukar ju kunna känna vad det är för dag, men eftersom att jag har jobbar lördag och söndag kväll så känns det som att det är lördag på nytt igen eftersom att jag är ledig idag.
Jag hatar när det blir såhär, men det blir lätt så när man jobbar på sjukhus och har ett schema som kan vara lite hur som helst..
Meeeeen så kan det vara =)

Idag ska jag till synsam kl 14 för att göra en synundersökning. Det känns som att min syn har förvärrats en del. Märker själv hur jag kan sitta och kisa med ögonen och hur jag får ont i huvudet pga att jag spänner mig så mkt för att se. Sen så behöver jag ändå nya linser för att jag är inne på mitt sista par nu. Så jag passar på med en synundersökning oxå.
Sen vet jag inte mer vad jag ska göra idag. Ska nog höra lite med Amanda om hon vill träffas kanske.. Annars blir det nog bara en mysig hemmadag =)

Här kommer lite bilder från förra fredagen 12/9 då jag fick mitt körkort!

 
Henke tog kort underifrån så jag och jenny ville dölja våra dubbelhakor :P


Henke och Amanda, lika konstiga som vanligt ;)


Chrille och Henke blev lite spralliga ju längre kvällen höll på =)

Lite senare kom även Nattis dit samt alex och hans nya pingla caroline...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0