Jobbar natt igen...

Nu sitter man här och jobbar ytterligare en natt. Jag fattar inte varför jag tar nattpass för jag vet hur otroligt jobbiga de är. Kroppen börjar värka vid 2 tiden och tröttheten kommer som ett slag i huvet vid 3 tiden. Tanken på att inte få sova på ca 5 timmar gör så att man får tårar i ögonen. Som tur är så har jag krille som håller mig sällskap på msn :) så himla snällt av honom. Du är bäst krille!
Ska hem till honom efter jag har vaknat och sova över där. Det kommer nog bli jätte mysigt. Kan inte lova att jag håller mig vaken hemma hos dig krille, men jag ska försöka för din skull :) Du får prepara med Cola och kaffe ;)
Ska nog ta med mig min favoritfilm hem till dig så jag kan gråta lite :P
Om jag överlever natten dvs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0