Jobba natt, igen.

Igår ringde Anki från neurologen mig för att höra om jag kunde jobba natt natten till tisdag på 81an.
Jag tänkte, varför inte? varför inte tjäna lite extra pengar, jag menar att jobba på natten det är bra betalt..
Så, nu under hela dagen har jag bara tagit det lugnt och sovit lite grann.
Det är mer ansträngande än vad man tror att jobba natt... Men men...
Jag kommer säkert kunna uppdatera under natten, för jag ska inte göra samma sak som förra natten jag jobbade, då jag bara satt i ett och samma rum för att vaka över en otroligt orolig patient. Utan nu kommer jag få gå omkring på avdelningen och svara på ringningar osv. Mkt bättre tycker jag.

Det är så otroligt skönt att äntligen ha körkort! Det är helt otroligt!!
Kan ta bilen i princip när som, om inte pappa behöver den dvs. Helt sjukt underbart!!

Nu är det bara lägenhet och pojkvän som saknas, då skulle mitt liv vara helt perfekt! :)
men det kommer det med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0