Jaha

Då sitter man här igen på avdelning R84 och ska jobba natt...
Bara 7,5 timme kvar tills att jag slutar.. =S
Men jag jobbar med två jätte roliga och snälla personer, Emanuel och Line så jag tror att det kommer att gå ganska bra faktiskt.
Pratade med Nikki idag och hon berättade hur jobbigt hon tycker att det är att bo i Norrköping utan kompisar och jobb. Visst hon har ju världens underbaraste pojkvän, men det räcker inte alltid. Man måste ha kompisar oxå.. Så när jag har bilen i en vecka så tänkte jag åka ner dit och hälsa på henne så ska vi ha en westlife kväll med massa låtar, sång och DVDer. Det kommer bli asnice!!
Om du behöver ringa någon gång så är det bara att göra det. Vilken tid som helst! Jag kommer alltid finnas här babe! Du är bäst!! <3


Jaaa, bara 7 timmar och 25 minuter kvar!!! Jippie!!
Jag börjar redan bli trött lixom.. =/ seeeeeeegt..

Kommentarer
Postat av: Nikki

WL forever <3

tack baby, miss you <3

2008-09-25 @ 18:11:09
URL: http://www.metrobloggen.se/nikkilito

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0