Halsfluss

Pratade precis med Boel, så vi ska antagligen träffas då :) Det ska bli trevligt. Har inte träffat honom sen vi tog studenten och det är ju jätte längesen. Det ska bli jätte mysigt faktiskt.

Idag satte jag in en p-stav i armen. Jag grät å grät å grät å grät å grät. MEN det var inte så farligt som jag trodde att det skulle vara. Själva bedövningen var den som gjorde ondast faktiskt. Sen kände man inte applikatorn med själva staven i. Det gick jätte snabbt och jag hade en jätte bra läkare som gjorde det =)
Amanda föjde med mig och höll mig i handen, annars hade jag aldrig vågat göra det. Men nu slipper jag barn på 3 år =D


Min uppkörning har blivit flyttad till den 12 istället för den 8 september. På något sätt så försvann min bokning så jag fick en ny tid, men det känns faktiskt mkt bättre nu för jag kommer ha mer tid på mig att ladda upp samt att nu är det jocke som kommer följa med mig istället för Henke. Visst, inge fel på Henke. Men eftersom att jag har jocke som körlärare så är det ju roligare om han följer med istället. Sen är han så otroligt snäll och snygg oxå ;)

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

tönt

2008-09-04 @ 13:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0