Gävle

Nu skulle jag haft körkort... Om inte allt fuckade upp sig dvs.
Skulle åkt till Gävle idag med Henke och två till elever på körskolan för att köra upp, eftersom att det inte finns en enda tid här i sthlm typ.
Så när Jocke ringde Gävle för att bekräfta allt så försvann min uppklöningstid. Så jag har fått en ny tid.
Men jag tänker inte säga när den är, för att om jag inte skulle klara den, IGEN så vill jag inte att någon ska veta.
Jag är redan otroligt besviken på mig själv när jag har kuggat två gånger.
Jag vet ju att jag kan köra, men jag blir så otroligt jävla nervös att jag gör fel som jag annars aldrig brukar göra.
Jag fatttar lixom inte.!
Men jag tror faktiskt att det kommer bli jätte mkt lättare att köra upp i gävle. Det är ju en mindre stan och så.
Sen har folk bara sagt att det är lättare, så jag får väl ta och lita på dem.
Så det är bara att hålla tummarna för mig hela veckan, för någon dag under den här veckan, Då smäller det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0