01,43

Nu börjar det kännas att man jobbar natt ska jag säga. Det känns i kroppen.
Har ont överallt! Knäna, ryggen, armbågarna och inte minst axlarna.  Jag tror att det är min skolios fel. Jag måste nog börja med min sjukgymnastik igen eller börja gå på regelbunden massage. Är så otroligt stel i mina axlar.
Kanske jag börjar ärva min mammas sjukdom? Fibro Myalgi.
Så har man ont i leder, senor och skelett. När mamma beskriver hennes symtom som hon brukar ha, kan jag känna igen mig i flera utav dem. Jag vill inte få Fibro Myalgi som tonåring. Det är mer normalt att man får det vid 40-50 år ålder. Visst, unga människor får det med, men det är inte lika vanligt.

Bara 5 timmar och 12 minuter kvar tills jag slutar nu...

På fredag ska jag träffa Krille igen =) Vi ska se på bio men har inte bestämt vad ännu. Det kommer nog bli trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0