kläder och skor = BILLIGT!

Nu sitter jag här ytterligare en natt. Har fem timmar kvar. Det har faktiskt gått riktigt snabbt, än så länge. Fast nu har jag iofs de jobbigaste tre timmarna kvar på natten, mellan två och fem. Det är så otroligt skönt att jag snart ska slippa den här skiten. Jag hatar verkligen att jobba natt. Jag vet inte hur otroligt många gånger jag har sagt/skrivit det, men jag hatar det verkligen!!

Just nu sitter jag och roar mig med att sitta inne på youtube och kollar på "friends bloopers" det är helt sinnessjukt roligt. har gjort det i typ 1.5 timme nu! Och det är ett otroligt bra sätt att fördriva tiden med oxå. Fan jag älskar youtube.
Något som jag gör samtidigt är att jag är inne på en sida som heter www.gojane.com. Det är en sida med otroligt mycket fina kläder och skor. Det är en Amerikansk sida, det är det enda som suger lite. Det går att frakta kläderna till Sverige, men det blir ju lite dyrare tyvärr. Men det är SJUKT billigt! Har hittat så otroligt många fina kläder och skor. Hittat hur fina klackskor som helst för 126 svenska kronor! Måste tyvärr bara vänta tills jag får lön, så det suger lite tyvärr..

På lördag ska jag, Nikki, Emil och Krille ha som en slags dubbeldejt hemma hos Emil. Jag tror att det kommer bli ganska så mysigt och trevligt :)

Jag saknar krille jätte mkt just nu. Det känns mest på kvällen och natten. Ska se om det går att jag sover hos honom från fredag till lördag och att jag får ledigt från simningen på lördag. Erika har ju varit borta i 2 veckor nu, så att nu är det min tur att vara "borta" några gånger :)

Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0