Bilproblem!

Det känns som att det var ett tag sen som jag skrev här faktiskt. Jag har egentligen inget speciellt utan jag kände bara att jag ville skriva av mig lite.
Igår skulle jag köra amanda från fisksätra till åkersberga bara för att lämna av Alfåns hos hennes mamma. Så när jag kommer fram till Fiskis så parkerar jag bilen, går upp till amanda och hjälper henne att bära. Går tillbaka till bilen, lastar in allt och börjar åka mot åkersberga. När vi kommer fram, tar vi ut allt och åker sen till Donken för att köpa Latte. Plötsligt säger amanda: Ska det se ut sådär? Då är det någon jävel som har kört in i baksidan av bilen!! Så ena baklyktan är trasig, den andra har fått en spricka i sig och det är grön färg på kofångarnen. Jag och Amanda är helt säkra på att det hände i Fiskis, för när vi stod vid donken så såg vi bilen hela tiden.. Jag fattar inte hur människor kan vara så otroligt dumma som kör in i någon för att sen bara dra! Jag är så otroligt förbannad. Jag hoppas att jag kommer få fortsätta att låna bilen i framtiden, men man vet ju aldrig. Visst, det var ju inte mitt fel, men det var jagsom hade bilen när det hände.

Ikväll efter simningen ska jag hem till krille för att mysa lite med honom. Vi har inte träffats på jätte länge känns det som. så det ska bli jätte mysigt, hoppas jag iaf. Ni ska få en bild på honom. Den är lite gammal och suddig, men lite ser man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0