Söndag 5/10 - måndag 6/10

Då jobbar man igen, Självklart natt oxå.
Jag börjar bli ganska trött på att bara få nattpass, jag vill ha ett riktigt jobb, med riktiga arbetstider. Jag vill inte bara sitta hemma och vänta på att inringd då och då. Ni kanske kommer ihåg att jag var på en arbetsintervju för ca 3-4 veckor sen på karolinska solna, en urologavdelning. För några dagar sen så ringde "min" chef upp mig och berättade att de väldigt gärna skulle vilja ha med mig i "gänget". Jag sa att jag skulle tänka på det, så jag ska höra av min på onsdag. Jag har bestämt mig att tacka Ja. Det är ju precis det här jag behöver för att kunna flytta hemifrån eller spara en massa pengar för att göra något roligt. Så det blir perfekt. Det är i minst 6 månader oxå!! =D

Imorgon ska jag träffa underbara Krille. Ska hem till honom direkt efter jobbet. Jag är ju så himla dum som somnar hemma och vaknar då min tunnelbana skulle gå från islandstorget. Så jag var tvungen att ta bilen även fast min kära mor inte ville det. Men jag hade inte mkt annat val. Men Krille ska hålla mig sällskap i telefon när jag kör hela vägen så att jag verkligen kommer fram rätt och inte råkar somna bakom ratten. Än så länge så går det riktigt bra, är inte ens trött än.

Just nu sitter jag och kollar på Die Hard på mammas bärbara DVD. Som tur är så är det en otroligt lugn natt, så jag kan kolla utan att ha dåligt samvete för de andra som jag jobbar med.

Jag skulle bara vilja krama dig Krille just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0