Jag vet inte vad jag ska göra...

Den senaste tiden har jag varit ganska dålig på att uppdatera min blogg,
Jag vill gärna skriva mer men just nu känns mitt liv helt upp och ner.
Jag vet inte riktigt vart jag ska börja någonstans heller. Jag har en kompis, vars namn jag inte kommer nämna pga att jag är rädd att den personen ska ta illa upp. Ni kanske ändå kommer förstå vem jag menar. Hur som helst.
Jag har en kompis som jag tror, eller snarare jag vet, mår riktigt dåligt. Problemet är att den här personen inte vill öppna upp sig för varken mig eller mina andra kompisar. Jag börjar bli rädd att det snart kommer vara försent för min kompis. Min kompis har varit med om otroligt mkt i livet så jag förstår att det måste vara jätte jobbigt. Men bara så du vet så finns jag här samt alla de andra tjejerna. Snälla, kan du inte bara öppna upp dig för oss så vi vet vad som händer i ditt liv.?

Som ni nog vet så har jag börjat träffa en kille. Han är verkligen en jätte fin kille. Han heter Krille och är 24 år, jobbar för securitas just nu på danderyds sjukhus. Jag gillar honom jätte mkt, han kommer bra överens med mina kompisar och så men jag är osäker på vad han egentligen vill. jag vet inte vad jag ska göra. Har ni något förslag??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0