Halloween

Igår efter jobbet så var jag, Jenny och Dessi på en Halloween fest på K-15 i stan. Att vara utklädd var ett krav och man var tvungen att köpa biljett innan. Jenny klädde ut sig till Rånare/inbrottstjuv. Dessi klädde ut sig till Naughty Nurse och jag klädde ut mig till Princess Fiona AKA Shreks fru :) Det blev väl kanske inte så jätte lyckat. Det var väldigt få människor, så det var väldigt lugnt. Men jag och Jenny var på jätte konstigt humör så vi hade askul ändå :) Alla vi tre vart väl ganska fulla faktiskt. Så det blev Donken och sen taxi hem för alla oss tre :)

Jag ska försöka lägga upp ett kort på mig och Jenny när min dator vill arbeta med mig :)


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0