Galet, jag vet.

Jag och Amanda har precis börjat med en liten grej nu. Vi har båda två kommit underfund med att vi är väldigt onöjda med våra kroppar. Så vi har bestämt oss att ta saken i våra händer, så nu har vi börjat äta nyttigare och träna regelbundet. Än så länge har jag inte märkt någon skillnad, inte amanda heller, men det har ju bara gått typ 2 dagar oxå. Både mitt och Amandas mål är att komma under 60 gränsen. Om vi bara lyckas hålla oss undan alla godsaker som lockar hela tiden varje dag så kommer det nog gå bra =) Just nu äter jag faktiskt mörk choklad som ska dra ner mitt sockersug. Om ni inte har märkt det så är Mörk choklad både jätte god och även nyttigt. Allt över 60 % är nyttigt (i rimliga mängder självklart). Samt att efter en bit choklad så är sockersuget borta =D Helt perfekt!

Jag saknar Krille jätte mkt ikväll. Min stackars älskling ligger hemma och är jätte sjuk. Skulle så gärna bara vilja vara där hos honom just nu. Jag har knappt hört något på hela dagen. Ringde honom tidigare imorse och jag kände knappt igen hans röst. Jag hoppas att han blir frisk snart så att jag kan börja träffa honom igen. Saknar dig Krille!

Imorgon ska jag jobba min sista kväll på Neurologen. Jag kommer sakna alla så otroligt mycket. Jag älskade verkligen Neurologen. Jag vill inte sluta. Jag vill verkligen inte. Visst, det kommer säkert bli jätte bra och roligt med Urologen. Men det kommer bli otroligt sorligt att lämna alla imorgon.

Men jag överlever, som jag alltid gör! I'm Superwoman!!



Utan dig är jag inget!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Har utmanat dig på min blogg! :) ;)

2008-10-30 @ 16:17:58
URL: http://walkofshame.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0