På jobbet

Igår hade mitt gamla gymnasium Öppet hus. Jag var helt uppspelt över att vara där. Saknar ju alla så himla mkt. Speciellt Ulla-Lena. Det finns ingen härligare lärare än henne!
Precis som alla andra öppna hus så var det massa olika "uppvisningar" om de olika inriktningarna. Men själv så tyckte jag inte (förlåt alla er ettor) att ni var speciellt duktiga. Men sen så har ni ju bara gått en termin oxå.
Öppna huset var inte så lyckat som jag hade hoppats på. Blev ganska ledsen på kvällen över en grej, som jag inte tänker nämna i bloggen. Men det sårade mig väldigt mkt, sen var det även väldigt sorligt att säga hejdå igen. Men men, man kan ju alltid hälsa på igen.!

Nu ska jag nog snart Flexa ut och sen ska jag och pappa åka och träna i Åkeshov :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0