Feber.

Dagen började dåligt. Vaknade med feber. Inte mycket men ändå tillräckligt mkt för att jag inte ville riskera att bli mer sjuk genom att gå till jobbet. Så jag sjukanmälde mig på onsdagen och torsdagen. Sen är jag ledig fredag, lördag och söndag. Så det blir nog jätte bra. Vi har ju även calicivirus på avdelningen. De gör mig ännu mer nervös än vanligt. Alla som känner mig bra vet om att jag har världens fobi för att spy. Har inte spytt på 7 år. och vill inte spy på ytterligare 7, MINST. Men nu är det mer än 48 timmar sen jag behandlade en av patienterna med caliciviruset. Så nu är det väldigt stor chans att jag inte kommer få det, om det inte kommer inatt dvs. Men hoppas hoppas hoppas inte!!

Just nu pratar jag med Axel på msn. Saknar honom ganska mkt. Det var väldigt länge sen vi pratade och speciellt träffades. Han åker in i Lumpen den 12 januari och kommer inte kunna komma hem så speciellt ofta vilket gör mig lite ledsen. För jag vet inte om jag kommer kunna hinna träffa honom innan dess pga att jag jobbar så mkt som jag gör. Sen så har han ju flickvän oxå, vet inte hur glad hon skulle bli om jag skulle träffa honom över en fika heller.

På fredag ska jag och Amanda köra upp till Falun över dagen. Tänker inte säga varför, för att jag vet inte om Amanda vill att alla ska veta. Hon får berätta det själv isf. Sen på kvällen ska vi ut och fira Henriko som fyllde 23 (?) igår :) Grattis så mycket Amigo!! 

 Min bästa vän och jag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0