Café Monks

Enda sen jag började på Urologen har det suttit lappar över hela avdelningen om att den 21 November så blir det fredagsöl. Så igår blev det ju den 21 November. Jag jobbade dag som flera st andra och plötsligt så har jag Emma som tjatar och tjatar om att jag ska hänga på, så jag tänkte "varför inte lixom??" Jag är jätte glad att jag följde med faktiskt!
Vi gick till Café Monks som ligger på Wallingatan 38. På det stället så har de över 1200 olika sorters öl från massa olika länder. Så vissa beställde lite mat och andra drack bara lite.
Jag drack en jätte god öl som hette Ipa. Vet tyvärr inte vartifrån den kommer, men den var lite sötare än andra ölsorter.
Annars är jag inte så himla förtjust i öl. Men det var riktigt god!
Som jag sa så är jag jätte glad att jag följde med för nu känns det som att jag har kommit de flesta mycket närmre. Det känns riktigt bra faktiskt!!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0