Tidsfördrivande


RELATIONER
[ ] Jag har ett fast förhållande
[x] Jag tycker om mig själv
[/] Jag pratar med min mamma om allt
[x] Jag har en bästa vän
[x] Jag har många killkompisar
[ ] Jag bråkar ofta med min pappa
[ ] Jag hatar mina syskon
[x] Jag har husdjur

KÄRLEK
[ ] Jag har varit otrogen
[x] Jag har varit ihop med någon jag inte varit kär i
[x] Jag kan "älska" en person jag inte känner,
[ ] Jag är jättekär i min pojkvän/flickvän
[ ] Jag pratar aldrig med mina ex
[x] Jag har varit kär i en lärare
[x] När jag var liten "frågade jag chans" på en kille/tjej
[x] Jag älskar någon av hela mitt hjärta

FAMILJ
[x] Jag har berättat en hemlis för min syster/bror
[ ] Jag skvallrar inte på mina syskon
[x] Jag bryter inte ett löfte till mina föräldrar
[x] Jag har någongång smitit ut utan lov
[x] Jag har kommit hem full
[ ] Jag tycker mer om pappa än mamma
[ ] Jag tycker mer om mamma än pappa
[x] Jag har gråtit framför mina föräldrar under de senaste 3 veckorna

MATVANOR
[/] Jag äter frukost,middag och kvällsmat
[x] Jag äter gärna grönsaker
[/] Jag tänker på vad jag stoppar i mig
[x] Jag äter godis & chips mer än en gång i veckan
[ ] Jag handlar upp mer än 50 kr på godis då jag handlar
[/] Jag dricker hellre läsk än mjölk
[/] Jag är allergisk mot något
[x] Jag har fuskat med frukost och svimmat, svimmade i skolans pool

DÅLIGA VANOR
[/] Jag röker
[ ] Jag festar ofta
[ ] Jag har skärt mig någongång
[ ] Jag gillar att se andra lida
[x] Jag har sårat en person jag egentligen älskar
[x] Jag har sagt en sak till någon annan så denna person börjat gråta
[ ] Jag har sagt "Jag hatar dig" till min mamma
[x] Jag har haft sönder något med flit

BRA VANOR
[x] Jag har sagt "Förlåt" då jag bråkat med en kompis
[x] Jag har kramat någon idag
[x] Jag brukar säga fina saker till folk och mena det
[x] Jag ger ofta komplimanger
[x] Jag pratar hellre än slåss
[ ] Jag har aldrig slagit min pappa
[ ] Jag har gett bort en present till någon jag inte känner så väl
[x] Jag har bett om ursäkt för en dum sak jag gjort

VÄNSKAP
[x] Jag har en bästa vän
[ ] Jag föredrar fler bekanta än få nära vänner
[x] Jag umgås med fler än 4 personer i skolan
[x] Jag tillhör ett "gäng"
[x] Jag har en bild på en kompis på mobilen som bakrund
[x] Jag har tröstat en kompis som varit ledsen nu på sistone
[x] Jag är ovän med någon just nu
[ ] Jag är sur på en kompis just nu

HATOBJEKT
[x] Jag hatar en fd vän
[x] Jag har bråkat med någon på sistone
[x] Jag har slagit någon, igår med henke. fast han bad om det ;)
[x] Jag ogillar någon i skolan
[ ] Jag gillar inte min klass
[ ] Jag har sagt något elakt till någon idag
[ ] Jag har sårat någon idag
[ ] Jag hatar någon jag känner

HUMÖR
[ ] Jag känner mig glad
[x] Jag känner mig ledsen
[x] Jag ler ofta
[ ] Jag skrattar sällan
[x] Jag har ont någonstans just nu
[x] Jag är trött
[ ] Jag har sovit mindre än 6 timmar i natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0