Fraknar

Alla som kanner mig vet om att jag ar en person som inte blir sarskilt brun pa sommaren.
Daremot sa har jag fraknar och far fraknar latt som fan.
Sa ni kan ju bara gissa vad som har exloderat in pa min kropp ;)
FRAKNAR!
Inte nagra heller, utan de ar overallt! Men jag gillar dem =)

I mandags akte vi Monster Truck, hur kul som helst, hur VARMT som helst.
hade skit trevligt med alla de andra, at god mat osv osv
Nar vi var pa hemgang sa hande det varsta. Monster trucken gick sonder!
Alla fjadrar gick av pa halfte, det bev varsta smallen och bilen slutade typ att fungera.
Pa nagot javla vanster sa fick de igang den igen, genom att satta dit stora traklossar som de hogg ner fran traden.
Jag ska saga er att det var en valdigt skumpig resa tillbaka till Puero Plata.

For er som ar intresserade om nar jag kommer hem sa ska jag beratta det for er.
Jag landar pa arlanda den 30 juni kl 14.00 svensk tid.
Det kommer ta oss ca 12.5 timme att ta oss hem, medans pa hitvagen tog det oss ca 22.
Sa det kommer att bli skont.

Saknar er alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0