Dominikanska Republiken

Natten till imorgon reser jag iväg =) jag och min familj - en syster, drar till Dk i härliga två veckor
Planet går 06.20 så det betyder att taxin kommer och hämtar oss vid 3.30. MEEEEN, det är lugnt för så fort man kommer till flygplatsen och sitter där på ett litet café och äter frukost så känns allt bara så underbart. =)

Vi kommer att bo på ett "All inclusive hotel" så det är allt gratis!
Hallå baren! Vi kommer att bli väldigt bra vänner under de här veckorna ;)

Jag hoppas bara att jag inte har glömt något viktigt som jag ska ha med mig. Det skulle vara så typiskt mig faktiskt. Typ glömma mobilladdare eller kameraladdaren. haha..

Jag ska försöka att uppdatera bloggen så mycket jag kan nu medans jag är borta.
Men jag vet inte hur det är med internet, men det finns säkert på hotellet =)

Älskar er alla!




I know you gonna miss me <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0