Bali, slang dig i vaggen!

Igar var det midsommar. vi familjen bergman firar inte direkt som vanliga familjen gor.
Ingen nubbe, sill eller dans kring en midsommarstang...
Vi gav oss ut  i ''vildmarken'' istallet. Langt in i on finns en fors, som ar heeelt galen.
Dar sa korde vi lite rafting. Det som jag berattade om. Gummibat i en fors.
Jag ska nog saga er att jag har nog aldrig varit sa radd och lycklig i hela mitt liv!!
Den adrenalinkicken var natt sa sjukt underbar!
Vid vissa tillfallen trodde jag faktiskt att nu kommer jag att do.
Den var rankad att vara farlighetsgrad 3-4 av en 5 aktigskala
och det marktes!!
Om ni nagon gang far tillfalle att kora rafting, sa tveka verkligen inte! det ar helt underbart!

Pa mandag ska vi aka monster truck i naturen. Vet inte riktigt hur det ska bli, men det blir sakert kul :)

Jag har redan haft 5 st nara doden upplevelsen pa vagen hir och har.
1, taxi chaufforen till arlanda korde som en galning. 140 pa en 90 vag.
2, pa flygplanet sa hamnade vi mitt i en luft grop och foll en bra bit.
3, nar vi skulle landa sa var landningbanan precis vid havet, trodde att vi skulle landa i havet.
4, nar vi var i Puerto Plata som staden heter, sa gick vi forbi en vanlig man med pistol i byxorna.
5, raftingen igar, vi fastnade med baten och jag holl pa att dras under i varsta strommen.

Nu borjar tiden ta slut

Ha det sa bra har hemma, alskar er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0