Jobba jobba jobba

Just nu sitter jag på jobbet och slappar. Vi har haft en otroligt lugn kväll förutom ett dödsfall. Det var mitt första dödsfall jag har varit med på genom jobbet. Det var inte så jobbigt som jag trodde att det skulle vara, utan det gick väldigt bra. Man måste ju vara proffisionell med det man gör. Men gud va tungt ämnet blev, egentligen tänkte jag bara berätta om vad som hände i helgen =)

fredagen var jag ledig så då passade jag på att ta en välfötjänt sovmorgon faktiskt. Sen vid tre träffade jag amanda och jenny i stan för att chilla lite. Jenny åkte hem vid 5 tiden kanske för att duscha osv, vid halv 7 så går jag och amanda till en mogolisk barbeque buff'e och äter gott. Bara vi två, jätte mysigt och romantiskt Mjauu..
Vid halv 9 (tror jag) anläder jag och amanda drottninggatan för en liten mysig hemmafest hos jennys mamma och pappa. Det var astrevligt! Pontus (jennys bror) hade dragit dit en massa lumpar-polare (snygga lumpar-polare).
Lördag och Söndag jobbade jag bara. Jag känner att jag verkligen har kommit in i jobbet och tycker faktiskt att det är riktigt roligt nu. Det känns skit bra! Alla är så otroligt snälla och trevliga att det inte är några problem what so ever att komma in i gänget.

Saknar mina hundar <3
Trackback
RSS 2.0