Bästa dagen i mitt liv

Jag tror att den bästa dagen i mitt liv (än så länge) var dagen då min klass hade studentskiva.
Det var en sån otroligt lyckad dag =D
Jag, amanda och sandra bestämde oss för att göra iordning oss i skolans omklädningsrum.
Så först åkte vi och mötte henke och hans kompis i nacka trafikplats där han hade köpt smirnoff ice till mig och sandra och öl till amanda. Partyt var igång! Vi knäckte vår första dricka på bussen tillbaka till skolan. Klockan var väl sådär 12 på dagen ;)
När vi väl kom till skolan så började vi med att duscha, basta osv. tog med oss drickan in i bastun självklart ;)
På med musik, torkade håret, sminka sig i en evighet och fortsätta klunka =)

I början såg vi ut såhär =)
ingen sminkt på någon av oss, ingen har fixat håret, utan tre glada tjejer i bara BH =)

Jag och sandra kom på den bra idén att vi skulle sätta på oss svarta soppsäckar över klänningarna så att när vi sitter på bussen så behöver de inte bli nedfläckade. Jag ska säga er att vi såg ut som idioter!


Jag menar, kolla på oss?! Kul hade vi iaf =D

Skivan blev otroligt lyckad. Mycket dans och stoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0