100 ärliga svar på frågor

TESTET BÖRJAR: 19.58
1. Fullständigt namn? - Anna Elin Bergman
2. Ålder? - 19
3. Vart bor du? - Stockholm Bromma
4. Bor tillsammans med? - mamma och pappa och två hundar
5. Färg på ditt hus? - sten
6. Hus eller lägenhet? - hur
7. När är du född? - 23/4-89
8. Klass? Student
9. Vilket år tar du studenten? - 08
10. Något jobb? - Ja
11. När gick du upp i morse? - 04.50
12. När ska du sova? - efter DN-galan på tv
13. Duschat idag? - nej
14. Kramat någon idag? Min pappa
15. Pussat någon idag? - Nej
16. Vad har du ätit idag? - potatis, broccoli, pommes, fruktsallad
17. Dagens klädsel? - jeans, linne, tröja och klackisar
18. Dagens smink? - Mascara, ögonbrynspenna och rouge
19. Dagens sötnos? - Emma på mitt jobb
20. Dagens roligaste? - bögen på mitt jobb =P

Socialt:
21. Har du många vänner? - Ja
22. Hur många har du kysst? - det är en del
23. Vem kramade du senast? - Pappa
25. Hur många har varit otrogen mot dig? Ingen som jag vet
27. Har du pojk-/flickvän? - nej
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Pappa
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Alex

Favorit:
31. Film? - alla med Mark Walhberg i =D
32. Låt? - Bag in da box låten ;)
33. Mat? - Fruktsallad
34. Dryck? - Kall cola eller en kall öl en varm sommardag
35. Färg? - gul och vit
37. Stad? - Uppsala
38. Land? - Indonesien
39. Ämne i skolan? - Ambulans A B C D
40. Människa? - Jenny Siggelin

Senaste:
41. Personen du tänkte på? - Pierre
42. Personen du kysste? - Danne
43. Gången du spydde? - 7 år sedan
44. Gången du grät? - Inatt
45. Pizzan du åt? - Capriccosa
46. Gången du var i Göteborg? - när jag va typ 8 =S
47. Gången du var i Stockholm? - Just nu
48. Gången du var full? - senaste riktiga fylla var nog studentskivan, 10 April
49. Gången du var hög? - aldrig

Antingen eller:
51. Svart eller vitt? - Beroende på humör
52. Hund eller katt? - Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Samma där, beroende på humör
54. Tvspel eller datorspel? - tv-spel
55. Singel eller upptagen? - upptagen
56. Hångla eller ha sex? - Samtidigt
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - om jag måste välja så PA
58. Ragga eller bli uppraggad? - Båda är roliga
59. Big Brother eller Paradise hotel? BB
60. Blont eller svart hår? - blond
61. Har du blåa ögon eller bruna? - Blå
62. Choklad eller lakrits? - båda
63. Göteborg eller Stockholm? - Sthlm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt
65. Coca cola eller fanta? - cola
66. Pizza eller kebab? - kebab
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - båda
69. Leva eller dö? - Leva

Antal:
70. Personer du älskar? - det finns flera
71. Personer du hatar? - Ingen
72. Gånger du varit full? - några gånger
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - oj, typ 15
74. Glassar du ätit på en dag? - 5??
75. Festivaler du varit på/ska på? - Inga planerade
77. Gånger du varit hög? - aldrig
78. Personer du saknar just nu? - 3. Pierre, Boel, Amanda 
79. Gånger ditt hjärta brustit? - flera

Vem:
80. Vill du kyssa nu? - tänker jag inte säga
81. Ska du träffa imorgon? - Jobbarkamrater och pappa 
82. Sjöng du senast för? - en patient idag
83. Hade du senast en msn-konversation med? - Boel
84. Spelade du tvspel med senast? - Pierre
85. Vill du ta med på resa nu? - Erik
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Vissa anhöriga på sjukhuset
87. Förtjänar att dö? - vet ej  
88. Är söt? - Erik
89. Vill du sova jämsides med i natt? - Tänker jag inte heller säga


Vad:
90. Gör dig glad? - Mina hundar, familjen och kompisar
91. Gör dig ledsen? - människor som fortsätter att såra mig
92. Vill du helst göra nu? - Gråta
93. Önskar du att du slapp göra? - Bli sårad
94. Vill du ha nu? - Mer av papas fruktsallad
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - En bil
96. Längtar du till? - Jag får körkort, barn och pojkvän
97. Tycker du om dina betyg? - De är helt okej
98. Ångrar du i ditt liv- snattade och åkte fast för 5 år sen
99. Är det bästa som hänt dig? - Mina kompisar
100. Hur mycket är klockan? - 20.17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0