Skolan

Är i skolan ca 1,5 timme för tidigt, men vad gör man inte för att få sova med sin älsklings plutt <3
Idag ska jag efter skolan åka och kolla på ett par skor (som jag antagligen ska köpa imorgon) sen efter de ska jag till simningen och jobba lite... 

På fredag är de inflyttningsfest hemma hos Alex, jenny och chrille. I början var jag väldigt osäker på om jag skulle gå men sen kände jag mig tvungen att gå för att visa att jag tycker att det är okej (fast det ändå inte är det)
Problemet är bara att jag vill att pierre ska följa med, men de vill han typ inte. Men jag kommer att behöva ha honom där för att klara mig igenom kvällen. Jag har försökt att prata med honoml, men de känns som att jag inte riktigt når enda fram tilll honom och det sårar mig jätte mycket. Vad ska jag göra???? =(

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

ha en trevlig dag :)

2008-01-16 @ 09:36:26
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0