om mig

om mig


Namn? - Anna Elin Bergman
Födelsedag? - 23 april
Hemstad? - Stockholm
Ögonfärg? - Blå
Hårfärg? ? - blondröd
Längd? ? - 164 cm
Högerhänt/vänsterhänt? - Höger
Civilstatus? - pierre
Värsta ovanor? - äter väl lite för mkt godis
Stjärntecken? - oxå
Skostorlek? - 39-40
Skor i dag? - mina svarta låga stövlar
Svagheter? - otroligt trött på morgonen
Rädslor? - att bli misshanlad eller våldtagen, smådjur
Mål för året? - klara skolan, skaffa körkort, få jobb på ett sjukhus som undersköterska
Det första du tänker på när du vaknar? döda mig
När går du och lägger dig? - det beror på när jag gick upp på morgonen
Mest saknade minnet? - Marie som är i peru

ANTAL
Antal personer du kysst? - det vill jag inte veta...
Antal förhållanden? - 2 st riktiga
Antal syskon? - 3 systrar
Antal piercings? - öron och naveln och hade i läppen
Antal tatueringar? - en i svanken

FRAMTIDEN
Namn på barn? - tjej: Boa och kille vet jag inte
Vad vill du bli när du blir gammal? cooling ;)
Drömjobbet? - Ambulanssjukvårdare

FAVORIT
Mat? - tacos
Sport? - simning
Djur? - hund och katt
Glass? - daim
Godis? -  i princip allt
Låt? - I´m already there
Nummer? - 23
Tuggummi? - bollarna som man får i automater
Helgdag? - lördag
Årstid? - Sommar och vår
Tandkrämsmak? - friskt med smak av mint eller så
Radiostation? - massa olika, beroende på humör

HAR DU NÅNSIN
Varit kär? - Ja
Blivit dissad? - Ja
Rymt hemifrån? - haha ja
Föreställt dig ditt ragg naken? - Ja
Skolkat? - Ja
Sovit utomhus? - Ja
Gråtit i skolan? - Ja
Spytt i skolan? - ne
Velat bli modell? - Ja
Gjort något dumt som du skrattar åt i dag? - O JA!
Sett en död människa? - ja
Druckit alkohol? - Ja
Använt droger? - Ne
Ätit sushi? - Ja
Retats? - Ja

THIS OR THAT
Cider eller öl? - Cider
Pepsi eller cola? - Coca Cola
McDonalds eller Burger King? - Macke Donken
Kärlek eller sex? - Kärlek
Choklad eller vanilj? - Choklad
Jordgubbar eller blåbär? - jordgubbar
Kött eller veg? - Kött
Tv eller film? - Film
Gitarr eller trummor? - trummor
Adidas eller nike? - Adidas
Kinesiskt eller mexikanskt? - mexikanskt
Kakor eller paj? - pie
MTV eller vh1? - MTV
Blind eller döv? - Döv

KAN DU
Gå ner i splitt? - njra
Skriva med båda händerna? - japp
Vissla? - Japp
Blåsa en bubbla? - Japp
Ha dina ögon i kors? - Japp
Nudda näsan med tungan? - nope

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade? - vaktis lasse 
Du pratade med? - vaktis lasse
Du msnade med? - Henriko
Du kramade? - Min älskling
Du skällde på? - min älskling

SENAST DU
Skrattade? - igår
Grät? - igår
Filmen du såg? - red eye
Tuggade tuggummi? - Igår
Drog ett skämt? - igår
Sjöng en sång? - igår

VAR ÄR DU
Vad ser man utanför ditt fönster? - finns inget fönster där jag är
Lyssnar du på musik nu? - nää
Om ja, vad? -
Vad har du på dig? - mina svarta stövlar, coola anna jeans, diesel linne, halsduk och en svart tröja från gina
Vad är det på din musmatta? - den är blå

HAR DU NÅGONSIN
Blivit kallad hora? - Ja
Ljugit om din ålder? - haha yes
Bråkat utan anledning? - ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0